Så er vi ankommet til vores luksushotel i Abu Dhabi - det her er virkelig et mærkeligt sted i verden!!! Vi sidder på vores balkon på en kunstig ø med udsigt over Abu Dhabi by, mens lyden af Formel 1 biler hviner i baggrunden. Formel 1 er lige blevet afholdt i sidste uge, og der køres ikke flere ræs, men der er stadig nogle, som bruger banerne til at øve på. Her er 30 grader varmt og Peter er lige nu gået i spaen (værelset er ret luksuriøst) og jeg overvejer om det er poolen der skal afprøves inden noget andet :)

Vi havde en god rejse hertil - omend det var en lidt hård tur. Frankfurt Lufthavn er altså lidt skræmmende, man kan nå at fare vild der mange gange, men efter jeg fik spurgt mig frem ca. 7 gange nåede vi frem til vores rigtige gate i god tid. Da vi ankom i lufthavnen i Abu Dhabi fik vi fat på en taxi som kørte os hen til Crown Plaza Hotel Abu Dhabi - for der at finde ud af at vi skulle hen på Crown Plaza Hotel Abu Dhabi Yas Island... og vi blev kørt tilbage næsten hvor vi kom fra!!

Det er ret mærkeligt at sidde her, det virker lidt surrealistisk - og denne luksusstart harmonerer slet ikke med tanken om en backpacker-rejse, så vi skal lige omvænne os tanken og nyde de 3 dage vi skal være her.

Jeg skal nok ligge lidt billeder ud en af dagene, men nu vil jeg også have vasket rejsestøvet af mig :)
Ida
11/15/2011 05:44:17 pm

Haha - det starter godt :D.

Reply
Swes
11/15/2011 07:48:06 pm

Godt at høre at I er kommet godt frem, trods "startproblemer" :-) Lyder som et fedt sted og så med F1 i baggrunden, det havde lige været noget for mig :-)

Reply
leifi
11/16/2011 01:26:08 am

Allertiders lækkert sted, håber at Peter stadig ved hvor han har lagt sit kreditkort...Husk billeder

Reply
Louise
11/16/2011 04:31:24 am

dejligt I er fremme, så kan jeg sove igen ;O)
Tænker på jer,

Knus fra Louise og Frederikke

Reply
Leifi
11/17/2011 11:34:39 am

Og mens I suser rundt i 30 graders varme, har jeg lige nogle praktiske oplysninger fra det kolde Danmark, kun 5+ grader idag! Din Minxy bil er blevet gjort vinterklar ned til minus 25 grader, og står nu parkeret ved siden af Peter's grå Golfi(uden plader) i en stor lade i Lunde. Fortsat go' og sikker tur. Mange knus fra svigerfar

Reply



Leave a Reply.