Så blev jeg færdig med at uploade billeder fra Mission Beach og Cairns/Lizard Island. Håber I nyder billederne, det var virkelig sjovt at prøve at tage billeder under vand med mit nye undervandshus. Der er måske lige lovlig mange med i albummet, men jeg synes det var sjovt at få mange med og vise jer :) Måske er billederne ikke så prangende, men det er jo heller ikke et rigtigt undervandskamera, og det var faktisk vildt svært at tage billeder under vandet, for det er svært at styre, samtidig med at jeg ikke kunne se skærmen, så jeg pegede bare med linsen og håbede på at ramme og at billederne blev skarpe  :) Taget i betragtning af dette, synes jeg de er blevet gode :)
I morgen (juleaftensdag) har vi booket endnu en snorklingstur, denne gang midt ude i havet på et af koralrevene, og det er vi meget spændte på. Når vi kommer hjem, står den ikke på den store julemiddag, men vil glæde mig til et skypeopkald hjemmefra kl. 21.00 min tid :) Når det bliver tidlig julemorgen, og altså juleaften for jer derhjemme, skyper vi med Peters familie, det bliver bare så godt - og så får vi på den måde lidt julestemning herned også - Vi føler ikke rigtig nogen julestemning, det er svært i 30 graders varme med sommerferiestemning over det, så vi har heller ikke nået at glæde os til juleaften, så det bliver nok ikke så ensomt, specielt ikke når vi får skypet med familien hjemmefra - ihh, glæder mig til at snakke med jer!! :)
Se nyeste billeder her.
mutti
12/22/2011 08:45:27 pm

Hold da op - nu har jeg også prøvet at snorkle - eller sådan føles det næsten:-) God tur igen i morgen - og på gensyn kl 12! (måske har vi familien FARUM med i en trekant:-) knus Mutti

Reply



Leave a Reply.