Så tror jeg nok at jeg fik vænnet mig til luksusverdenen...! :) Dagen da vi ankom gik med at dase ved poolen og en gåtur hen til Yas Marina Circuit hvor vi så nogle Formel 1 biler ræse rundt. Det var SÅ vildt at se i virkeligheden - og lyden var øredøvende, man kunne slet ikke høre hvad vi råbte til hinanden, når de ræsede forbi.
Dag to startede med en gang squash (jeg vandt ;)), lidt løbetræning i fitnesscenteret på hotellet og en halv times svømmetræning i poolen. Det var en god start på dagen. Så tog vi hen til Ferrari World, som jeg HÅBEDE levede op til mine forventninger... og verdens hurtigste rutsjebane var virkelig lige så fed som jeg havde håbet!! Da vi blev skudt afsted, selvfølgelig siddende i forreste vogn, skreg jeg mine lunger ud, men farten fortsatte med at stige og stige og jeg måtte trække vejret ind for at skrige på ny, men så fik luften fat i min mund, og kæberne blev blæst op præcis ligesom Woody i Toy Story 1 og spyttet fløj ud af mundvigerne. Jeg måtte kæmpe for at styre min mund og vejrtrækning, beskyttesesbrillerne var ved at falde af i farten og på trods af beskyttelsen fra dem, væltede der farttårer ud af øjnene. Der var heldigvis meget få mennesker i parken, så vi nåede at prøve den fabelagtige rutsjebane 3 gange og den skuffede ikke en eneste gang!!! 
I dag startede vi dagen på samme måde (dog lod jeg Peter vinde i squash denne gang ;)) og efter nogle timer ved poolen (der er jo 30 grader varmt kl. 10 om formiddagen) tog vi ind til Abu Dhabi centrum og så den flotteste Moske jeg nogensinde har set - den må måle sig med Taj Mahal, den var SÅ imponerende. Verdens største lysekrone (sikkert også tungeste og dyreste), verdens største gulvtæppe og verdens største kuppel i en moske.  Så lidt kulturelle nåede vi også at blive :)
I morgen går turen mod Sydney i Australien, 14 timers flyvetur, puha...
Det er lidt sløvt med at uploade billeder på dette netværk, men jeg må se hvad jeg kan finde ud af.
Tak for jeres kommentarer, det er sjovt at få lidt feedback :)
Knus fra mig
louise
11/18/2011 07:46:23 am

Rigtig skønt at følge jer.;-) ønsker jer en fantastisk tur til australien, og glæder mig til at læse mere. Stort knus til jer begge

Reply



Leave a Reply.