Så ligger jeg i sengen og har ikke kunne sove siden kl. 6.30 - på trods af det ved jeg, at jeg om nogle timer kan sove resten af dagen - hmm, det er første gang jeg oplever jetlag på denne måde, men det går nok snart over.
I går lejede vi et par cykler og så byen fra en anden vinkel. Vi så også på et par butikker og gik gennem Botanisk have hvor vi både så flagermus, Kakaduer og papegøjer, det var lidt sejt.
Vejret er blevet lidt overskyet og regnfyldt hernede nu så vi tager nok i akvariet og wildlife Zoo i dag.
Jeg får uploadet billeder en af de næste dage, men er du utålmodig kan du se de første billeder fra Abu Dhabi på Peters hjemmeside: www.standstrong.dk
Dejligt at læse jeres kommentarer, det er også godt at følge lidt med derhjemme :)
Swes
11/21/2011 05:45:45 pm

Her i DK er vejret meget trist, det er overskyet og har været tåget og diset i flere dage. Jeg kørte dog mod Svendborg her til morgen (for at få scannet lillepigen en ekstra gang for at for kontrolleret at hun har 2 nyrer - det havde hun)og der var der den flotteste himmel - Gennem tåge og dis kom halvdelen af solen frem og den var orange-lilla og helt skarp rund og lyset var helt specielt og meget flot :-)

Reply
Ida
11/22/2011 02:25:50 am

Haha - jeg kender alt til jetlag. Puha! Der er et trick med at faste et stykke tid før man lander. Finder lige ud af hvordan det er, før I skal tilbage til DK igen. Det hjalp i hvert fald mig på sidste tur til Bali.
Lyder godt med de to nyrer, Rikke:D.

Reply



Leave a Reply.