Da vi er 10 timer foran Danmark-tid er vi nu på vej i seng, MEGET trætte, da vi kun har fået 2 timers søvn siden i går morges. Det føles som om det hele gynger, så trætte er vi - svigerfar Leifi ville nok mene at det var pga at vi nu står på hovedet, meeen... :)
Vi havde en ok flyvetur fra Abu Dhabi, 14 timers flyvetid og jeg fik ikke lukket et øje, da vi fløj kl. 7 om morgenen - og så ankom vi til sydney kl. 7 om morgenen, så vi måtte holde os vågne - vi holdt til kl. 14 hvor vi fik en lille lur og så tvang vi os op igen kl. 16, for at kunne sove i nat og komme ind i rytmen.
Vi har set Operahuset og Harbour Brigde - vi bor lige ved siden af, har udsigt dertil fra tagterrassen på vores hostel og vi har set papegøjer i træerne og flagermus så store som måger svæver rundt over vores hoveder nu hvor det er blevet mørkt.
Her er meget, meget dejligt og jeg glæder mig til at tage hul på en ny dag i morgen :)
Godnat :)
Mutti
11/20/2011 02:43:09 am

Hej skønne! Har I hilst på Frederik og Mary? - de er netop nu i Sidney med de to mindste. Der ser varmt og solrigt ud. Videre god tur og Sweet dreams zzzzzzz.
PS fik solgt 10 puder i dag:-)

Reply
hanne vetter
11/20/2011 04:32:41 pm

Hej Janne, hvor er det fint at følge med i jeres oplevelser ude i den vide verden! Rutchebanen må du godt beholde for dig selv, men den der gigantiske lysekrone ville jeg gerne have set !!!! Det gør ikke noget, at man er ved at brække sig af træthed efter lange flyrejser, bare man er rimelig lykkelig!!
Fortsat god eventyr.. Vi har lige haft Lavanya på week-end, det var smadder hyggeligt, hun var bl.a. "medhjælper" nede på Dyrehospitalet lørdag formiddag.
Knus fra Hanne

Reply
louise
11/20/2011 07:05:00 pm

Dejligt at I nyder det. Glæder mig til at læse mere. Herhjemme er der ikke sket så meget siden sidst. Er ved at gøre haven vinterklar, og det tager jo sin tid..;-) gik lige og tænkte på igår hvor fedt det bliver at gå ud i sin egen lille juletræsskov og fælde sit eget træ. Øv I ikke skal være med, men så må I jo have nogle billeder den anden vej også! Hvis jeg nu planter et lille nyt træ hver gang jeg fælder et, skulle der vel være nok træer i vores tid:-) hils min dejlige bror. Savner jer. Kram fra tulle og hendes mor

Reply
Leifi
11/21/2011 02:54:50 am

Godt klaret, det er helt sikkert en lang og udmattende flyvetur, og en lille skrigeunge samt flyve mod tiden hjaelper heller ikke... I foelger mine fodspor i oejeblikket, sidste gang jeg var i Sidney Juli 2009,overnattede jeg paa et hotel, hvorfra jeg havde samme udsigt. Hvis I har tid til at gaa over broen, vil I finde, naar I naar midten, at man kan koere elevator eller gaa op til toppen, hvorfra der er en fantastisk udsigt. Nyd Sidney, I er der paa det rigtige tidspunkt, hvor sommeren staar for doeren. Pas paa jer selv og kig til hoejre foerst, foer I vader ud paa koerebanen.
Som I kan se er jeg tilbage i Irland, med et keyboard uden ae,oe og aa
Mange knus og kram
fra svigerfar

Reply
Ida
11/22/2011 04:33:18 am

Uha - glæder mig til at høre om aussie-mændene er så lækre som det siges...

Reply
Janne
11/22/2011 09:14:16 am

Vi har ikke fået set vores kronprinsepar, men sjovt nok havde vores roommates fra Frankrig - de havde taget et billede af Mary på deres mobil, det var lidt sjovt, de var helt oppe at køre over det! :)
Hanne: Den Moské der var bare SÅ imponerende, det ville faktisk lige være noget for dig at se. Faktisk var hele Abu Dhabi by vældig imponerende med mega flot moderne arkitektur.
Louise: Du må tage et billede af dit dejlige juletræ og sende til os, for her er juletræerne falske og grimme! :)

Reply



Leave a Reply.