Så har jeg fået uploaded billeder (se dem her) - jeg har dog ikke fået dem ordnet i rækkefølge endnu, det må vente et par dage, for nu går jeg i seng, klokken er blevet mange og vi skal tidligt op i morgen for at tage på en tur til The Whitsundays Islands - Googl det, det ser supersmukt ud!
Godnat :)
Louise
12/16/2011 04:17:23 am

Hej Janne
Wauw, nogle fantastiske billeder. (Jeg har dog ikke nået at se dem alle endnu.) Jeg håber, at I har det godt. Det ser i hvert fald ud til, at I får oplevet en masse. Nyd turen i fulde drag!
Stort knus fra Louise

Reply
mutti
12/16/2011 04:38:09 pm

Hej Janne

Så har jeg set alle jers billeder. Mange tak for det! Skulle jeg begynde at male igen, kunne jeg finde MANGE gode motiver fra jeres billeder til en serie fra Australien :-)

Jeg var MEGET glad for at se på billederne, at du stadig er med! - jeg var helt bange for at Peter havde solgt dig for højest bydende i Abudabi, for du er ikke med på ret mange af billederne...

Her har det været så gråt, fugtigt og klamt at jeg næsten er misundelig på jers solskolding!

Knus og videre god tur fra Mutti

Reply
Swes
12/16/2011 10:38:35 pm

Dejligt at høre fra dig igen. Skønne billeder :-) Man kan da ikke se på dem at I skulle have dårligt vejr hele tiden...
Vi har i dag haft solskin hele dagen, klokken er nu 15.30 og så er det faktisk næsten allerede mørkt...Nyd solen alt det I kan :-)
Julekram fra Rikke.

Reply



Leave a Reply.